Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace akustických úprav laboratoře
Ješko, Petr ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o problematice akustiky uzavřených prostor. Zabývá se situací, kdy je potřeba snížit dobu dozvuku v některých třetinooktávových pásmech. Přináší srovnání postupů klasické metody řešení pomocí výpočtu středního činitele zvukové pohltivosti prostoru a následného experimentálního přidávání akustických absorbérů zaujímajících různou plochu a metody, která využívá software pro akustické simulace na 3D modelu. Také se zabývá návrhem difuzoru typu Reflection Phase Grating.
Návrh a realizace akustických úprav prostoru malého nahrávacího studia
Tkadlec, Vojtěch ; Husník, Libor (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématikou akustických vlastností uzavřeného prostoru, jejich zjišťováním a následným upravováním. V práci jsou zkoumány akustické vlastnosti malého uzavřeného prostoru, které byly zjištěny simulací pomocí virtuálního 3D modelu a následně ověřeny měřením. Po zjištění vlastností byla také podstatná část věnována jejich úpravě, kdy úkolem bylo navržení akustických prvků tak, aby výsledná délka doby dozvuku odpovídala optimálním hodnotám pro malé nahrávací studio. Navržení prvků je následováno jejich sestrojením, po kterém následuje opětovné měření prostoru. Dále jsou v práci shrnuty principy modelování a simulací 3D prostorů.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Spektrální analýza zvuků v prostorové akustice
Port, Martin ; Bereznanin, Martin (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou prostorové akustiky a je zaměřena na veličiny popisující hluk. Jsou zde rozebrány metodiky měření hluku v návaznosti na normy platné v České republice. V dalších kapitolách jsou shrnuty limity hluku v pracovním prostředí dané nařízením vlády č.148/2006 Sb, seznámení s analyzátorem PULSE 3560B od firmy Brüel & Kjar. Práce popisuje program LabShop, který je určen k analýze hluku a vibrací. Dále popisuje nejpoužívanější funkce Zvukoměru AL1 NTI. V praktické části bylo úkolem změřit dozvuk, hluk, frekvenční spektra a zakreslit rozložení hluku pomocí hlukových map různých posluchárnách.
Návrh a realizace akustických úprav prostoru malého nahrávacího studia
Tkadlec, Vojtěch ; Husník, Libor (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématikou akustických vlastností uzavřeného prostoru, jejich zjišťováním a následným upravováním. V práci jsou zkoumány akustické vlastnosti malého uzavřeného prostoru, které byly zjištěny simulací pomocí virtuálního 3D modelu a následně ověřeny měřením. Po zjištění vlastností byla také podstatná část věnována jejich úpravě, kdy úkolem bylo navržení akustických prvků tak, aby výsledná délka doby dozvuku odpovídala optimálním hodnotám pro malé nahrávací studio. Navržení prvků je následováno jejich sestrojením, po kterém následuje opětovné měření prostoru. Dále jsou v práci shrnuty principy modelování a simulací 3D prostorů.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.
Spektrální analýza zvuků v prostorové akustice
Port, Martin ; Bereznanin, Martin (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou prostorové akustiky a je zaměřena na veličiny popisující hluk. Jsou zde rozebrány metodiky měření hluku v návaznosti na normy platné v České republice. V dalších kapitolách jsou shrnuty limity hluku v pracovním prostředí dané nařízením vlády č.148/2006 Sb, seznámení s analyzátorem PULSE 3560B od firmy Brüel & Kjar. Práce popisuje program LabShop, který je určen k analýze hluku a vibrací. Dále popisuje nejpoužívanější funkce Zvukoměru AL1 NTI. V praktické části bylo úkolem změřit dozvuk, hluk, frekvenční spektra a zakreslit rozložení hluku pomocí hlukových map různých posluchárnách.
Návrh a realizace akustických úprav laboratoře
Ješko, Petr ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o problematice akustiky uzavřených prostor. Zabývá se situací, kdy je potřeba snížit dobu dozvuku v některých třetinooktávových pásmech. Přináší srovnání postupů klasické metody řešení pomocí výpočtu středního činitele zvukové pohltivosti prostoru a následného experimentálního přidávání akustických absorbérů zaujímajících různou plochu a metody, která využívá software pro akustické simulace na 3D modelu. Také se zabývá návrhem difuzoru typu Reflection Phase Grating.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.